راهنمای خرید تلویزیون؛ 10 گام برای انتخاب تلویزیونی عالی؟

راهنمای خرید تلویزیون؛ 10 گام برای انتخاب تلویزیونی عالی؟

 

شاید پیش خودتان فکر کنید که انتخاب تلویزیون یکی از راحت ترین کار ها است، اما باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید چرا که با هزینه های هنگفت لوازم خانگی انتخاب و خرید تلویزیون یکی از سخت ترین و حساس ترین کار ها به شمار می رود.

ویژگی های تلویزیون جدید قبل از خرید بهترین تلویزیون

دسته‌ها: راهنمای خرید سیستم صوتی و تصویری راهنمای خرید

 

تلویزیون‌ مانند هر وسیله‌ الکترونیکی ویژگی‌ های خاصی دارد، که در هنگام خرید باید به آن‌ ها توجه شود و حتماً پیش از خرید انتظارات خود را از تلویزیونی که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید. مشخصاتی مانند سایز تلویزیون، امکانات و یا حتی شکل و شمایل تلویزیون نکاتی است که قبل از خرید می بایست مشخص کنید تا در زمان خرید با سردرگمی مواجه نشوید.

 

اما نگران نباشید چرا که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب و خرید تلویزیون راهنمایی کنیم، پس اگر قصد خرید تلویزیون را برای جهیزیه یا منزلتان دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

گام اول: تعیین میزان بودجه

https://clck.ru/37asK4

اولین و اصلی ترین قدم برای خرید تلویزیون میزان بودجه شما است، یعنی بودجه شما ارتباط مستقیمی با تلویزیونی که انتخاب کرده اید دارد. برند، سایز، رزولوشن تصویر و نوع تلویزیون مهم ترین عوامل تعیین کننده در قیمت تلویزیون هستند.

گام دوم: اندازه تلویزیون

 

اندازه تلویزیون بستگی به متراژ محیط و سلیقه شما دارد، البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تلویزیون انتخابی شما به چشم هایتان آسیبی وارد نکند و سایز درست و متناسبی را انتخاب کنید.

گام سوم: انتخاب برند تلویزیون

 

همانطور که می دانید برند های متفاوت و زیادی اقدام به تولید تلویزیون های مختلف کرده اند، و یکی از سخت ترین کار ها در هنگام خرید تلویزیون انتخاب برند آن است، چرا که برند انتخابی ارتباط مستقیمی با کیفیت تلویزیون خواهد داشت. از معروف ترین برند های تولید تلویزیون می توان به؛ سونی، ال جی، تی سی ال، دوو، سام، اسنوا، سامسونگ و … اشاره کرد.

گام چهارم: نمایشگر

 

از مهم ترین و حساس ترین بخش در انتخاب تلویزیون می توان به بخش انتخاب صفحه نمایش اشاره کرد. نوع صفحه نمایش همان کیفیت تصویری است که تلویزیون شما ارائه می دهد. تمامی صفحه نمایش ها به سه دسته؛ LED، OLED، QLED تقسیم می شوند.

کیفیت تصویر و نمایشگر تلویزیون باید در هنگام خرید باید توجه کنیم.

1- نمایشگر LED

 

تلویزیون های LED در واقع همان تلویزیون های LCD هستند، با این تفاوت که در LCD نور به وسیله کریستال مایع تولید می شود، اما در LED نور به وسیله پنل ال ای دی تولید می شود. به طور کلی مزایای این نوع تلویزیون ها عبارتند از:

 

    قطر کم

    فرا گیر ترین نوع تکنولوژی

    مناسب برای تماشا در روز و فضا های پر نور

    تنوع زیاد در سایز، قیمت و امکانات

    قیمت کمتر در مقایسه با OLED و QLED

 

2- نمایشگر QLED

 

QLED برخلاف تبلیغات گسترده ای که دارد، تکنولوژی خیلی بالا تری نسبت به LED ندارد. فرق اصلی QLED با LED در استفاده از فناوری های بکار رفته است، که این فناوری منجر به افزایش درخشندگی تصویر تلویزیون می گردد. به طور کلی مزایای این نوع تلویزیون ها عبارتند از:

 

    پشتیبانی محدود گسترده ای از رنگ ها

    سطح روشنایی بهتر

    کیفیت تصویر چشم گیر تر در مقایسه با ال ای دی

 

نمایشگر تلویزیون OLED یا LED تاثیر روی قیمت تلویزون دارند.

3- نمایشگر OLED

 

این تلویزیون‌ ها به جای لایه‌ های LCD و نور پس‌ زمینه‌ LED، لایه‌ ا‌ی از LED های اورگانیک در پیکسل‌ ها دارند که می‌ توانند به‌صورت مجزا نور تولید کند. به طور کلی مزایای این نوع تلویزیون ها عبارتند از:

 

    استفاده از میلیون ها پیکسل روشنایی جداگانه برای ارائه تصویر بهتر

    تضاد رنگ بالا به طوری که رنگ سیاه کاملا طبیعی و باغلظت نشان داده می شود.

    کیفیت بی‌ نظیر تصویر با وضوح و شفافیت بالا

    ارائه بسیار زنده و طبیعی رنگ‌ ها

    عدم تغییر کیفیت تصویر از زوایای مختلف

 

https://edu.fudanedu.uk/user/juliegiles1/

https://independent.academia.edu/JulieGiles4

https://open.mit.edu/profile/01HDMT0ZETMEA6SQMXNYB92RCW/

https://royalecollege.edu.jm/members/juliegiles1/

https://gitlab.ifam.edu.br/JulieGiles1

https://ifa.edu.pe/forums/users/juliegiles1/

https://entrance-exam.net/forum/members/juliegiles1.html

https://obic.edu.et/profile/juliegiles1/

https://vspmscop.edu.in/LRM/profile/juliegiles1/

https://manja.tunasukm.edu.my/profile/juliegiles1/

فواید اوریگامی برای کودکان، یک بازی ساده اما بسیار مفید

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

فواید اوریگامی برای کودکان، یک بازی ساده اما بسیار مفید

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی

دوست کنکوری من تجربه من رو بخون!

 

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و به ارائه خدمات مشاوره خصوصی،آموزش،آزمون و ... به دانشآموزان سراسر ایران میپردازد.


چرا باید نوتروفیل رو انتخاب کنیم؟
نوتروفیل همانطور که اشاره خدمات زیادی رو در اختیار شما قرار میدهد.بخشی از خدمات پادکست های مشاوره ای،پیش آزمون های نوتروزیست،ارائه وبینار های مشاوره ای بر بستر شبکه ی آنلاین و ... که به صورت عمومی در کانال تلگرام در اختیار تمام دانشآموزان قرار میگیرد و بخشی از خدمات هم در ارتباط با خدمات مشاوره خصوصی میباشد که شما علاوه بر داشتن مشاور،از خدمات پنل کاربریو سایت،آزمون و ... میتوانید استفاده کنید.

نوتروفیل یه خانواده ۱۸۰ هزار نفریه که بخشی از این خانواده مشاور های دلسوز، باتجربه و آموزش دیده هستند که خودشون این مسیر و تجربه کردند قراره کلی به شما در مسیر کنکور کمک کنن و نذارن احساس تنهایی کنید=)

خدمات مشاوره خصوصی نوتروفیل چیه؟
در صورت نیاز به مشاوره خصوصی بعد از اقدام به ثبت نام،برای شما یک ویس کامل درباره شرایط مشاوره نوتروفیل و طرح ها و خدماتی که ارائه میشه،ارسال خواهد شد که من در اینجا به بخشی از آنها اشاره میکنم.

.
ایجاد انگیزه و نگه داشتن شما توی مسیر(میدونین که چقدر جا زدن راحت تر از ادامه دادنه=) ولی مشاورای ما اینجان که نذارن شما مسیر و نیمه تموم رها کنی)

*برنامه ریزی دقیق و شخصی متناسب با شرایط و روحیات شما

*چک و بررسی روزانه گزارشکار برای پیشرفت و رشد شما

*ارائه تمام نکات کنکوری لازم و امکان پرسش و پاسخ در طول هفته با مشاور

*متناسب با طرح هفته ای یک تا دو تماس مفید




گفتید خدمات پنل کاربری؛اون چیه؟
شما با داشتن مشاوره خصوصی،داخل سایت نوتروفیل https://notruphil.com/یک پنل شخصی داری که مشاورت  برنامه هفتگی تو رو داخل این بخش آپلود میکنه و شما به راحتی میتونی به برنامهات دسترسی داشته باشی.
این پنل برای شما خدماتی از جمله آزمونک،پنل رقابتی و پنل گزارش دهی و آزمون های شخصی سازی شده رو فراهم میکنه.
شما در کنار دفتر گزارشکاری که در اختیارت قرار میگیره،میتونی داخل بخش گزارش دهی،گزارش روزانه خودت رو ثبت کنی و از طریق پنل رقابتی با بقیه کنکوری های نوتروفیلی یک رقابت سالم ایجاد کنی و ببینی که بقیه چه ساعت مطالعه و چه تعداد تستی دارن و اگه از تو بهترن سعی کنی به اونا نزدیک بشی.با توجه به مباحثی داخل برنامه ثبت شده شما از آزمونک هایی برخورداری که میتونی با شرکت کردن در اونها،کیفیت مطالعه روزت رو بسنکی و با این آزمونک ها خودت رو بیشتر در شرایط آزمونی قرار بدی.بچه هایی هم که طرح آزمون دار انتخاب میکنند،آزمون های شخصی سازی شده توسط مشاورشون طراحی میشه و در بخش آزمون های شخصی قرار میگیره.

ضمنا؛ما یک اپلیکیشن کنکوری هم داریم که بی اغراق،یکی از بهترین هاست و شما میتونی خدمات ما رو از اپ هم دریافت کنی.ضمن اینکه از طریق بخش "جنگل من" در اپ میتونی گزراش روزانه از فعالیت هات داشته باشی و در صورتی که اتلاف تایم داری اون رو کنترلش کنی و از بخش نوتروگرام هم میتونی با مشاورت در ارتباط باشی.


ما توی نوتروفیل سعی میکنیم هر روز بهتر از دیروز باشیم،هر روز تلاشمون بر ارائه خدمات بهتر،مفید تر و در قالب جذاب تری هستش که این مسیر کنکور برای شما کسل کننده و خسته کننده نشه و بتونین راحت تر به آرزوهای قشنگتون برسین.

منبع : نوتروفیل

هنگام ماساژ صورت به چه نکاتی باید توجه داشت؟

هنگام ماساژ صورت به چه نکاتی باید توجه داشت؟

 

سعی کنید هنگام ماساژ دادن کاملا آرامش داشته باشید و وقت کافی برای این کار بگذارید. ماساژ صورت باید به آرامی انجام شود. هنگام ماساژ دادن فشار متوسطی روی صورت خود اعمال کنید. مواظب باشید پوست خود را بیش از حد نکشید.

ماساژ صورت چگونه انجام می‌شود؟

ماساژ پیشانی

 

برای ماساژ صورت خود، کار را از بخش بالایی صورت شروع نمایید. ابتدا از پیشانی شروع کنید و با انگشتان از ابرو به سمت خط رویش مو حرکت نمایید. این کار باعث از بین رفتن یا محو شدن خطوط اخم روی پیشانی می‌شود.

ماساژ ابروها

 

بعد از پیشانی نوبت به ابروها می‌رسد. برای ماساژ ابروها از انگشت اشاره و انگشت شست استفاده نمایید. .حرکت را از وسط دو ابرو شروع کنید و همزمان با هر دو دست به سمت خارجی صورت حرکت نمایید. ابروها را طوری ماساژ دهید که انگار نیشگون می‌گیرید.

ماساژ پلک‌ها

 

برای ماساژ پلک‌ها سه مرحله را باید طی کنید:

 

    اول این که انگشتان اشاره خود را گوشه چشمتان بگذارید و به سمت ابرو و بالای ابرو حرکت دهید.

    در مرحله دوم، انگشتان اشاره را زیر ابرو و در کنار استخوان بینی قرا دهید و به سمت گوشه دیگر چشم ماساژ دهید.

    در مرحله سوم از ماساژ پلک به ماساژ پلک زیرین می پردازیم. این بار انگشتان را در زیر چشم و در گوشه خارجی چشم قرار می‌دهیم و به سمت بینی ماساژ می‌دهیم.

 

در ماساژ پلک نباید انگشتان را هنگام ماساژ دادن از روی پوست بردارید. ماساژ باید ممتد انجام شود.

ماساژ شقیقه‌ها

 

برای ماساژ شقیقه‌ها می‌توان از انگشت اشاره و انگشت وسط استفاده کرد. دو انگشت را روی شقیقه بگذارید و به آرامی به صورت دورانی ماساژ دهید. ماساژ شقیقه‌ها به کاهش و یا رفع سر درد کمک می‌کند.

ماساژ گونه‌ها

 

برای ماساژ گونه باید ابتدا یک گونه را با هر دو دست ماساژ داد و سپس به سراغ گونه دیگر رفت. ابتدا با گونه راست شروع می کنیم. چهار انگشت دست راست خود را کنار بینی و در زیر چشم قرا دهید و با فشار متوسط از روی گونه ها عبور دهید و در نزدیکی گوش متوقف کنید.

در حالی که هنوز چهار انگشت دست راستتان در سمت خارجی گونه راست قرار دارد، با چهار انگشت دست چپ همین حرکت را تکرار کنید و انگشتان دست چپ را ابتدا به سمت انگشتان راستتان بکشید و سپس از روی گونه به سمت چانه حرکت دهید و سپس دست چپ را از روی صورتتان بردارید. حال انگشتان دست راست را به آرامی از کنار گوش‌ها عبور دهید و تا روی گردن بکشید. این ماساژ به سفت شدن گونه‌ها کمک می‌کند.

ماساژ ناحیه بالای لب

 

چهار انگشت خود را بین بینی و لب، در وسط صورت قرار دهید و سپس به سمت گونه‌ها بکشید. این ماساژ برای رفع چین و چروک روی لب و خط خنده مناسب است. برای محو شدن خط خنده همچنین می‌توانید چهار انگشت را گوشه لب بگذارید و به سمت گونه‌ها حرکت دهید.

ماساژ چانه

http://tinyurl.com/2a72nd74

انگشتان خود را زیر لب و بر روی چانه قرار دهید و به سمت گونه‌ها حرکت دهید.

ماساژ گردن

 

برای ماساژ گردن دو مرحله وجود دارد. در مرحله اول برای ماساژ نواحی گردن باید حرکت دست از بخش انتهایی صورت به روی گردن باشد. مرحله دوم مربوط به ماساژ بخش میانی گردن یعنی ناحیه غبغب است.

 

برای ماساژ این ناحیه، چهار انگشت را از بالای گلو به سمت چانه حرکت دهید. برای اینکه آثار خوب این ماساژها را در صورت خود ببینید سعی کنید هر روز حداقل یک بار این ماساژها را انجام دهید و هر حرکت را پنج بار تکرار کنید.

پوست آفتاب‌ سوخته را ماساژ ندهید!

 

قرار گرفتن در معرض نور بیش‌از‌حد آفتاب باعث سوختن پوست، تورم، قرمزی، تحریک و درد می‌شود. جفری سبل، مدیر فتومدیکن در دانشکده پزشکی دانشگاه توفت، توضیح می‌دهد که آفتاب‌سوختگی در واقع یک واکنش سمی به اشعه ماوراء بنفش خورشید است. ماساژ صورت آسیب دیده بیشتر می‌تواند پوست را به خطر بیندازد و احتمال این که آن را پاره یا کبود کند بیشتر است.

اگزما از موارد منع ماساژ صورت است

 

مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، اگزما را مانعی برای ماساژ معرفی می‌کند. در ادامه بررسی نکات آموزش ماساژ صورت باید گفت اگزما، خانواده‌ای از بیماری‌های پوستی است که در آن پوست تحریک شده، متورم است و می‌خارد. گرمای بیش‌ازحد می‌تواند شرایط را تشدید کند و دست‌کاری پوست آسیب‌دیده اصلا کار درستی نیست. این کار باعث می‌شود پوست مستعدِ عفونت شود. ماساژ نه‌تنها دمای پوست موردنظر را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند موجب بدتر شدن اگزما شود.

مدت زمان قرار گرفتن روی تخت ماساژ

 

ماساژ درمانی برای کشش و شُل کردن عضلات، تحریک جریان خون، کمک به حذف متابولیک از بین‌رفته، آزاد سازی آندورفین‌ها(درد موضعی طبیعی بدن) و افزایش سطح اکسیژن در خون است و همه این‌ها برای بدن و ذهن مفید است. با این حال ماساژ صورت نباید بیش از ?? دقیقه طول بکشد چراکه در غیر این صورت ممکن نیست افزایش طول عضلات صورت را کاهش دهد.

 

نکات مهمی که راجع به آموزش ماساژ صورت نباید از قلم بیفتد!

 

درمانگرانِ مجاز ماساژ و زیبایی شناسان در مورد موارد منع مصرف ماساژ آموزش می‌بینند. مشاوره اولین گام برای ماساژ حرفه‌ای یا ماساژ صورت است. در هنگام مشاوره، مشتریان باید هرگونه مشکل بهداشتی احتمالی و هر گونه عفونت احتمالی را به درمانگر اطلاع دهند. اغلب، ماساژ را می‌‌توان در اطراف ناحیه تحریک شده یا آلوده انجام داد.

 

با این همه ماساژ می‌تواند استرس را کاهش دهد، و این موضوع به افراد مبتلا به اگزما کمک می‌کند و به طور کلی میزان بروز عوارض را کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های فعال باید مراقبت کامل از پوست صورت فراموش نشود.

https://postheaven.net/greeeen1/rng-tby-y-lby-w-hranchh-khh-byd-drbrh-an-bdnyd      

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24929589         

https://keywebco.mn.co/posts/47429253           

https://www.pearltrees.com/greeen/4/id73818232/item566462806      

https://cape-wave.mn.co/posts/47429263          

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:32973387       

https://www.tumblr.com/ubaid214/737294936350851072/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D9%88-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%84?source=share    

https://justpaste.it/aqjsb            

https://telescope.ac/educators/o7u8aegv6c8zu2ud88g4kv          

https://www.crypto-city.com/blog/88474/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%9F/

امکاناتی که در آیفون یا گوکل پیکسل بعدی پیدا نمی کنید

امکاناتی که در آیفون یا گوکل پیکسل بعدی پیدا نمی کنید!

 

ما انتظار نداریم که اپل یا گوگل کیفیت دوربین خود را به ۲۰۰ مگاپیکسل برسانند,حداقل نه با آیفون ۱۵ پرو(یا با آیفون ۱۵ اولترا احتمالی) یا با گوگل پیکسل ۸ پرو( یا پیکسل اولترا احتمالی).این با گذشته و روش آنها در این زمینه همخوانی ندارد.

 

اپل اخیرا گوشی های خود را از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به ۴۸ مگاپیکسلی ارتقاء داده اما باز هم به گرد پای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس۲۲ اولترا نمی رسد. تلفن همراهی که در صدر لیست بهترین دوربین های تلفن همراه ما قرار دارد.البته اندازه سنسور در هردو مدل بسیار نزدیک به هم است و هردو شرکت به طور پیش فرض تصویر را به اندازه معقول تری کاهش می دهند.

 

انتظار نمی رود که اپل تا چند نسل دیگر تعداد پیکسل ها را آفزایش دهد. اپل تمایل دارد به یک وضوح ثابت دست یابد و سپس برای مدتی تصویربرداری خود را تقویت کند تا از فناوری های آشنا به بهترین نتایج دست یابند.

 

گوگل در طرف مقابل ازهوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت تصاویر استفاده می کند. پیکسل ۷ پرو از سنسور و لنزهای خوبی استفاده می کند اما ویژگی خارق العاده ای ندارد. در عوض مجموعه تراشه گوگل تنسور جی.۲ دارای ویژگی منحصر به فرد ویرایش و پردازش عکس است که فقط در خانواده تلفن های گوگل پیکسل ۷ در دسترس است. این ویژگی ها تفاوت چشگیری ایجاد می کنند اما فقط می توانند بر مبنای عکس موجود کار کنند.

 

برای گوگل سخت تر است تا کیفیت تصاویر نوری خود را هم سطح سامسونگ گلکسی اس۲ اولترا کند اما برای سامسونگ آسان تر است تا به کمک برخی ترفندهای نرم افزاری و هوش مصنوعی جدید نتایجی مانند گوگل به ما بدهد. سامسونگ به لطف لنزهای قوی و حسگر جدید و معرکه اش به رفع تاری عکس ها یا تقویت چشمگیر زوم کردن نیازی ندارد.

ارتباط ماهواره ای در موارد اضطراری کیفیت را بالا خواهد برد

 

شنیده ها حاکی از آن است که سامسونگ بالاخره با همکاری با شرکت ایریدیوم کامیونیکیشنز از ارتباط ماهواره ای مشابه با خانواده آیفون ۱۴ اپل استفاده خواهد کرد. قابلیت های ماهواره ای در تلفن های همراه در سال پیش رو به وفور دیده خواهد شد.

 

انتظار می رود تا زمان انتشار آیفون بعدی رقبای زیادی از پیام رسانی اضطراری ماهواره ای پشتیبانی کنند.اگر تولید کننده ای از این قابلیت پشتیبانی نکند آیا واقعا به مشتریانی که مرتبا به کوه کی۲ صعود می کنند اهمیت می دهد؟

رقبا می توانند در حوزه باطری و منبع تغذیه پیروز شوند

 

از سامسونگ انتظار می رفت برای امسال در چند زمینه کوتاهی نکند اما رقبا همانند گذشته می توانند از آنها پیشی بگیرند.

 

باطری‌های سامسونگ آنقدر که باید بزرگ نیست و در برابر گوشی های وان پلاس به سرعت شارژ نمی شوند.

 

طبق شایعات سامسونگ درحال ارتقاء حسگر اثر انگشت گوشی هایش است ولی به نظر می رسد با طراحی گذشته به کار خود ادامه دهد. حسگر جدید کوالکام ۳.دی سونیک مکس توانایی پردازش چند اثر انگشت در آن واحد را دارد و انتظار می رود رقبا هم از آن استفاده کنند. این می تواند ارتقاء مهمی باشد چرا که امنیت در سال پیش رو دارای اهمیت بالایی است.

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ!-سامسونگ تلسامسونگ بهبودهای مورد نیاز را انجام نمی دهد

 

به لطف پردازنده و حسگر دوربین های پیشتاز که رقبا توانایی رقابت با آن را ندارند سامسونگ انتظارات را بسیار بالا برده است.” انتظار نمی رود که امسال هم بهبودی در رابط کاربری وان(oneUI) بینیم و فاصله در میان طراحی نرم افزاری سامسونگ و نسخه گوگل پیکسل اندروید از هر زمانی چشم گیر تر است. در صورتی که سامسونگ مدرن سازی انجام ندهد گوگل به لطف رابط کاربری شیک, پیشرفته و خوش قلقش دل خریداران را به دست می آورد.

 

برای اکثر ما سال پیش رو از نظر مالی بسیار طاقت فرسا خواهد بود و به نظر نمی رسد سامسونگ در قبال هزینه های سرسام آور زندگی در جهان واکنشی نشان دهد. طبق شنیده ها گوشی های جدید اپل و سامسونگ نه تنها ارزان تر نخواهد بود بلکه افزایش قیمت هم خواهد داشت. اشتباهی که می تواند فرصتی برای دیگر رقبا باشد.

 

می دانیم سامسونگ امسال چگونه وارد عرصه خواهد شد.امسال سامسونگ با پردازنده و حسگر دوربین های پیشتازی که هیچ کسی توان رقابت با آن ها را ندارد انتظارات را بسیار بالا برده است. امیدواریم هم زمان با پیشرفت رقبا شاهد بهبود و ارائه گوشی هایی باشیم که ایرادات سامسونگ در زمینه باطری و امنیت را نداشته باشند.

http://clients1.google.st/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.vg/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.vc/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.gm/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.la/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.mk/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.co.zw/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.bn/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.pg/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.dex.hu/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.fj/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.cg/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.gg/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.cd/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.gl/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.al/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.ki/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.bj/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

رژیم فستینگ چیست و چه عوارضی دارد؟

رژیم فستینگ چیست و چه عوارضی دارد؟

 

 

 

رژیم فستینگ یا روزه‌داری متناوب، یک الگوی غذایی است که در آن دوره‌های منظم روزه‌داری با دوره‌های تغذیه متناوب می‌شود. در این رژیم، هیچ محدودیتی در مورد نوع غذاهای مجاز وجود ندارد و تنها زمان غذا خوردن مهم است.

 

رژیم فستینگ در سال‌های اخیر به‌دلیل ادعاهای متعددی در مورد فواید آن، به‌ویژه در زمینه کاهش وزن و بهبود سلامت، به‌طور فزاینده‌ای موردتوجه قرار گرفته است. بااین‌حال، این رژیم نیز مانند هر رژیم غذایی دیگری، دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای است که باید در نظر گرفته شود.

 

در این مقاله، به بررسی رژیم فستینگ، مزایا و معایب آن، و عوارض جانبی احتمالی آن خواهیم پرداخت.

 

انواع رژیم فستینگ

 

رژیم فستینگ انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

 

 رژیم فستینگ 16:8: در این رژیم، فرد به‌مدت 16 ساعت از شبانه‌روز روزه می‌گیرد و در 8 ساعت باقی‌مانده می‌تواند غذا بخورد.

 رژیم فستینگ 5:2: در این رژیم، فرد به‌مدت 5 روز از هفته به‌طور عادی غذا می‌خورد و در 2 روز باقی‌مانده تنها 500 تا 600 کالری مصرف می‌کند.

 رژیم فستینگ یک روز در میان: در این رژیم، فرد یک روز در میان روزه می‌گیرد و در روز دیگر به‌طور عادی غذا می‌خورد.

 

فواید رژیم فستینگ

 

بر اساس مطالعات انجام‌شده، رژیم فستینگ می‌تواند فواید متعددی برای سلامتی داشته باشد، از جمله:

 

 کاهش وزن و چربی بدن: رژیم فستینگ می‌تواند به کاهش وزن و چربی بدن کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند منجر به کاهش وزن بیشتری نسبت به رژیم‌های غذایی سنتی شود.

 بهبود سلامت قلب: رژیم فستینگ می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند سطح کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد و سطح کلسترول HDL (خوب) را افزایش دهد.

 کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2: رژیم فستینگ می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و سطح قند خون را کاهش دهد.

 بهبود سلامت مغز: رژیم فستینگ می‌تواند به بهبود سلامت مغز کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند به کاهش التهاب مغز و بهبود عملکرد شناختی کمک کند.

 

عوارض جانبی رژیم فستینگ

 

رژیم فستینگ نیز مانند هر رژیم غذایی دیگری، دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای است، از جمله:

 

 گرسنگی: گرسنگی یکی از شایع‌ترین عوارض جانبی رژیم فستینگ است.

 سردرد: سردرد نیز یکی از عوارض جانبی شایع رژیم فستینگ است.

 خستگی: خستگی نیز یکی از عوارض جانبی شایع رژیم فستینگ است.

 تغییرات خلق و خو: تغییرات خلق و خو نیز یکی از عوارض جانبی شایع رژیم فستینگ است.

 اختلالات گوارشی: اختلالات گوارشی مانند نفخ، یبوست و اسهال نیز از عوارض جانبی احتمالی رژیم فستینگ هستند.

 

موارد منع مصرف رژیم فستینگ

 

رژیم فستینگ برای همه افراد مناسب نیست و در برخی موارد می‌تواند خطرناک باشد. برخی از افراد که نباید از رژیم فستینگ استفاده کنند عبارتند از:

 

 افراد زیر 18 سال

 زنان باردار یا شیرده

 افراد مبتلا به بیماری‌های زیر:

     دیابت نوع 1

     بیماری قلبی

     بیماری کلیوی

     بیماری کبد

     اختلالات خوردن

 

نتیجه‌گیری

 

رژیم فستینگ یک الگوی غذایی است که می‌تواند فواید متعددی برای سلامتی داشته باشد. بااین‌حال، این رژیم نیز مانند هر رژیم غذایی دیگری، دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای است که باید در نظر گرفته شود.

 

قبل از شروع رژیم فستینگ، مهم است که با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا مطمئن شوید که این رژیم برای شما مناسب است

 

https://www.crypto-city.com/blog/85272/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/

https://www.soft-clouds.com/blogs/70090/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.liveinternet.ru/users/ubaid214/post502167862//

https://www.xaphyr.com/blogs/543652/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://green1.bloggersdelight.dk/2023/11/22/%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://www.4yo.us/blogs/88391/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.consult-exp.com/blogs/87155/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.nasseej.net/blogs/100141/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://myworldgo.com/forums/topic/116297/pr-msrf-tryn-adwyh-hay-jhan/view/post_id/1262802

مزایای هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

مزایای هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

 

 

 

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند برای جذب، درگیر کردن و حفظ مخاطبان هدف متمرکز است. این یک روش قدرتمند برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد روابط با مشتریان و افزایش فروش است.

 

هوش مصنوعی (AI) یک فناوری در حال رشد است که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله بازاریابی، تأثیر مثبت داشته باشد. در بازاریابی محتوا، AI می‌تواند برای بهبود کارایی، اثربخشی و مقیاس‌پذیری استراتژی‌های بازاریابی محتوا استفاده شود.

 

در این مقاله، به بررسی مزایای هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.

 

بهبود کارایی

 

AI می‌تواند با خودکارسازی وظایف تکراری، به بهبود کارایی بازاریابی محتوا کمک کند. به عنوان مثال، AI می‌تواند برای خودکارسازی کارهایی مانند:

https://is.gd/hq2MKO

جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌های مخاطب

تولید محتوای تبلیغاتی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

پاسخگویی به سؤالات مشتریان

 

استفاده شود.

 

خودکارسازی این وظایف می‌تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا زمان خود را صرف کارهای استراتژیک‌تر مانند توسعه محتوای خلاقانه و ایجاد روابط با مشتریان کنند.

 

افزایش اثربخشی

 

AI می‌تواند با استفاده از داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل، به افزایش اثربخشی بازاریابی محتوا کمک کند. به عنوان مثال، AI می‌تواند برای:

 

هدف‌گیری مخاطبان مناسب

اندازه‌گیری نتایج کمپین‌های بازاریابی

شناسایی فرصت‌های بازاریابی

 

استفاده شود.

 

استفاده از داده‌ها و تجزیه‌وتحلیل می‌تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا کمپین‌های بازاریابی خود را بهینه‌سازی کنند و نتایج بهتری کسب کنند.

 

افزایش مقیاس‌پذیری

 

AI می‌تواند به افزایش مقیاس‌پذیری بازاریابی محتوا کمک کند. به عنوان مثال، AI می‌تواند برای:

 

تولید محتوای بیشتر و متنوع‌تر

مدیریت مخاطبان بزرگ‌تر

پاسخگویی به سؤالات مشتریان در زمان واقعی

 

استفاده شود.

 

افزایش مقیاس‌پذیری می‌تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و نتایج بیشتری کسب کنند.

 

بهبود تجربه کاربر

 

AI می‌تواند به بهبود تجربه کاربر در بازاریابی محتوا کمک کند. به عنوان مثال، AI می‌تواند برای:

 

شخصی‌سازی محتوا برای مخاطبان

ارائه توصیه‌های محتوای مرتبط

پاسخگویی به سؤالات مشتریان به صورت خودکار

 

استفاده شود.

 

بهبود تجربه کاربر می‌تواند به ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریان و افزایش رضایت مشتری کمک کند.

 

نتیجه‌گیری:

 

هوش مصنوعی یک فناوری قدرتمند است که می‌تواند مزایای زیادی را برای بازاریابی محتوا به همراه داشته باشد. با بهبود کارایی، اثربخشی، مقیاس‌پذیری و تجربه کاربر، AI می‌تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا نتایج بهتری کسب کنند.

https://myparea.mn.co/posts/46685881                             

https://www.login.ps/blogs/63117/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA                      

https://monstaluck.mn.co/posts/46685913                       

https://vk.com/wall631677902_5220                   

https://twitter.com/xiyic886769875/status/1732675118776607190                       

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfTgV_IcUZJLtiKpOQBy_mPOGNvPo0P-P_WAP6EA_VoqgMIrw/viewform                               

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=51204                       

https://www.pinterest.com/pin/916693699138867721               

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/622432/                   

https://www.acityexplored.com/activity/p/480114/                      

https://sociallawy.com/story5963189/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7                         

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/372325/                         

https://www.fitpa.co.za/activity/p/761077/                      

http://troop1914.org/ha/activity/p/1281323/                  

https://gigglyu.com/activity/p/1176632/                            

https://www.thegclan.com/activity/p/26453/                   

https://checkpointforarts.com/activity/p/894415/                          

https://www.pedicure.com/activity/p/465141/                

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.aslematlab.com

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Faslematlab.com

کاتالوگ و تصاویر نرده حفاظ بالکن

کاتالوگ و تصاویر نرده حفاظ بالکن

 

شما هم درجریان هستید که یکی از راه هایی که میتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنید، به ویژه اگر ساختمان شما دارای تراس و یا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اینکه تصور می شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربین های مداربسته موثر نیست اما باز هم شما نمیتوانید نقش آن ها را در حفظ امنیت نادیده بگیرید. آنچه که باید بدانید این است که استفاده از انواع تصاویر نرده بالکن فرفورژه به شما کمک خواهد کرد که امنیت را برای خانه و ساختمان خود ایجاد کنید.

 

خصوصیات نرده آهنی بالکن

 

شما میتوانید از انواع حفاظ تصاویر نرده بالکن فرفورژه برای این کار استفاده کنید. دقت داشته باشید که حفاظ نرده بالکن فرفورژه هم مانند نرده های بخش های دیگر متفاوت هستند و می توانند مانند نرده دیوار شامل انواع بسیار زیادی باشند. آنچه که باید بدانید این است که استفاده از حفاظ نرده بالکن فرفورژه به شما چه کمکی خواهد کرد. این نرده ها در واقع در عین اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد اما باید بدانید که نکته مهم این است که این نوع نرده ها در واقع برای تراس و بالکن مورد استفاده هستند و این تراس و بالکن هم در معرض دید همگان قرار دارد. آنچه که باید بدانید این است که در عین زیبایی بتوانید امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید.

آردواز رنگی روی درب پارکینگ

 

توجه داشته باشید که آردواز جز مصالحی نیست که امروزه مورد استفاده قرار بگیرد و از زمان های گذشته استفاده از این نوع مصالح برای ساختمان مورد استفاده بوده است. شما میتوانید این نوع مصالح را به صورت های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

البته بهترین راه در این زمینه این است که شما بتوانید از یک متخصص در این زمینه برای این کار کمک بگیرید. این افراد به شما کمک خواهند کرد که بهترین نوع آردواز را برای خود انتخاب کنید و در عین حال به نصب آن نیز کمک خواهند کرد. آردواز سقف البته چیزی نیست که شما بتوانید به آسانی و بدون کمک شخصی خاص آن را نصب کنید چرا که باید در این زمینه تبحر کافی را داشته باشید.

بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که ابتدا آردواز مورد نظر را برای ساختمان خود انتخاب کنید و سپس از فردی که در این زمینه متبحر است بخواهید تا کار نصب آن را برای شما انجام دهد.

نصب آردواز در نهایت به شما کمک می کند تا بتوانید یک ساختمان ایمن شده و همچنین ساختمان خود را به صورت منظم عایق سازی کنید.

 

رنگ بندی های مختلف این نوع مصالح به شما اجازه خواهند داد که این کار را برای هر ساختمانی انجام دهید.

حفاظ سرنیزه ای آبشاری در شرکت حفاظ سازه

 

شاید امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث می شود که شما بتوانید امنیت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید. در واقع استفاده از حفاظ های مختلف یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید ساختمان خود را از تردد سارقین محافظت کنید. دقت داشته باشید که انواع مختلفی از حفاظ ها وجود دارند که از بین آن ها میتوان به خرید حفاظ سرنیزه ای اشاره کرد. حفاظ سرنیزه ای آهنی  یکی از انواع حفاظ هایی است که شما میتوانید برای حفظ موقعیت ساختمان خود از آنها استفاده کنید.

 

حفاظ سرنیزه ای با چهار پهلو

 

این نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند میتوان گفت که انواع گوناگونی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده است که از بین تمامی آن ها حفاظ سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر یک از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا