تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

fqye_e1.jpg

براي افراد نا آگاه و كساني كه اولين بار است كه قصد تنظيم و بازيابي اي سي يو (ECU) اتومبيل را دارند، بهتر است ابتدا به توضيح اين مسئه بپردازيم كه ريمپ چيست و در ريمپ خودرو دقيقا چه كاري انجام داده مي شود و پس از آن خودرو چگونه كار مي كند.

به طور خلاصه مي توان گفت كه در ريمپ واحد كنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح مي كنيم. واحد كنترل موتور همان اي سي يو (ECU) است ECU . در حقيقت كامپيوتر خودرو است كه اطلاعات را از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها دريافت كرده و پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو با ارزيابي و تجزيه و تحليل پيوسته و مداوم ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر و نيز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد.

ريمپ اي سي يو چيست؟

ريمپ اي سي يو در واقع به معناي تغيير تنظيمات كارخانه بر روي كامپيوتر اتومبيل ها و جايگزين كردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهينه سازي عملكرد يا وضعيت اقتصادي خودرو طبق خروجي هاي مورد نظر است. دليل آن كه شركت ها و مراكز ريمپ اي سي يو مي توانند تنظيمات را تغيير دهند، قدرت خودرو را افزايش دهند و شرايط را از نظر اقتصادي بهبود بخشند اين است كه وقتي كارخانه هاي سازنده خودرو كاليبراسيون موتور را تكميل مي كنند، لازم است شرايط محيط هاي گوناگون در نظر گرفته شود و تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو متناسب با ويژگي هاي جغرافيايي موثر در عملكرد موتور (فشار هوا، دماي هوا، ارتفاع از سطح دريا) تغيير يابد.

در ريمپ اتومبيل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اكسيژن به سوخت، تنظيمات ورودي دريچه گاز و نقشه محدود كننده گشتاور تغيير كرده و اصلاح مي شود. موتور خودروهاي جديد پارامترهاي گوناگون بسياري دارند كه بر عملكرد و توان اتومبيل تاثير مي گذارد و متخصصان ريمپ و تيونينگ براي ارتقاي خودرو بايد به آن ها توجه كنند.

fbee_e2.jpg

ريمپ اي سي يو چه مزيت هايي دارد؟

تنظيم كامپيوتر خودرو (ريمپ كردن) موجب افزايش چشمگير گشتاور و قدرت موتور مي شود كه پاسخگويي بهتر دريچه گاز، تاخير محسوس توربو، منحني گشتاور گسترده تر و به طور كلي تبديل خودرو به اتومبيلي مطلوب براي رانندگي را در بر داد. از بين بردن محدوديت هاي غير ضروري موتور مي تواند عملكرد خودرو شما را به طرز چشمگيري بهبود بخشد؛ اين كار اغلب بدون نياز به انجام تغييرات اضافي و افزودن مواردي چون اگزوزهاي اضافه، اتصالات داخلي و ... صورت مي گيرد.

از مزاياي ديگر ريمپ خودرو مي توان به صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش هزينه ها اشاره كرد. تغيير منحني گشتاور بر توانايي خودرو در پاسخ به ورود بنزين كم تر اثر گذاشته و عملكرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود مي بخشد.

به طور كلي مزيت هاي ريمپ خودرو عبارتند از:

افزايش قدرت و گشتاور

در ريمپ كردن مي توان محدوديت هايي كه كارخانه سازنده بر روي اتومبيل اعمال كرده را حذف كرد؛ در طي اين فرآيند مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، پارامترهاي وسيله نقليه خود را دقيق تر تنظيم كنيد. تنظيم دقيق همه اين موارد باعث افزايش قدرت و گشتاور موتور مي شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظيم اي سي يو به افزايش مسافت طي شده با يك باك بنزين و نيز كاهش مصرف سوخت خودرو كمك مي كند.

بهبود عملكرد خودرو

بهبود عملكرد خودرو باعث مي شود كه رانندگي برايتان آسان تر شده و پارامترهاي موثر در عملكرد موتور تا 40 درصد ارتقا يابند.

بهبود پاسخگويي دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به ميزان قابل توجهي به بهبود قابليت واكنش موتور و پاسخگويي دريچه گاز كمك كند. اين مسئله براي افرادي كه نگران كارايي و عملكرد اتومبيل خود هستند بسيار حائز اهميت است.

بسيار منعطف و قابل تنظيم

نكته مهم در مورد ريمپ خودرو اين است كه كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد بسته به نياز خود تنظيمات را تغيير داده و موتور اتومبيل خود را ارتقا دهيد.

مزاياي ريمپ در مركز ريمپ و تيونينگ كاراك

همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره شد، ريمپ اي سي يو به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو گفته مي شود كه طي اين پروسه خودرو از طريق بهينه سازي سيستم برقي و موتوري تقويت مي شود. ريمپ اي سي يو اگر توسط افراد متخصص و آموزش ديده انجام شود نه تنها به خودرو آسيب نمي رساند، بلكه عمر مفيد موتور را افزايش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو مي شود. مركز تخصصي ريمپ و تيونينگ كاراك خدمات ريمپ و تقويت و بهبود عملكرد خودرو را هم براي خودروهاي جديد و هم براي خودروهاي قديمي با قيمت و كيفيت تضمين شده به شما ارائه مي دهد. ريمپ اي سي يو خودروهاي جديد به منظور افزايش شتاب اتومبيل انجام مي شود؛ براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو به طور كامل برداشته شده و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي شود. از ديگر خدماتي كه ريمپ كردن به شما ارائه مي دهد كاهش سطح آلايندگي و كمك براي دريافت گرفتن معاينه فني خودرو است. با ريمپ كردن خودرو خود در مركز كاراك به كاهش مصرف سوخت، رفع كپ، كاهش دماي فن، افزايش عمر موتور، افزايش قدرت، افزايش شتاب و روان شدن اتومبيل خود كمك كنيد. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو و تقويت موتور را براي خودروهاي ايراني و نيز خودروهاي وارداتي ارائه مي دهد. از جمله خودروهايي كه در كاراك قابل ريمپ و چيپ تيونينگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشيا، دنا، سمند، ال 90، تيبا، ساندرو، برليانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاري مهر

 

راهكار هايي براي افزايش تراز در آزمون ها

راهكار هايي براي افزايش تراز در آزمون ها

aa71_m4.png

 

• چرا در آزمون هاي آزمايشي نتيجه مطلوبي كسب نمي كنم؟

•چرا افزايش تراز ندارم؟

• زيست شناسي را زياد مي خوانم ، چرا آنطور كه انتظار داشتم درصد خوبي كسب نكردم؟

• من براي ديني خيلي تلاش كردم ، اما چرا اونطور كه بايد نشد؟

يكي از اصلي ترين مواردي كه باعث افزايش سطح داوطلبان در امتحانات مسخره مي شود اين است كه آنها هرگز با بدست آوردن درصد بد يا افت تعادل در يك يا دو امتحان ، روحيه خود را از دست نمي دهند بلكه جدي تر و با روحيه اي خستگي ناپذير تر به نظر مي رسند. آنها مطالعه خود را براي آزمون بعدي شروع مي كنند ، بنابراين به جاي ايجاد بهانه هاي مختلف از جمله سؤالات غير استاندارد يا دشواري آزمون ها ، به دنبال راهي براي يافتن مشكل در كار خود براي رسيدن به نتيجه مطلوب در آزمون باشيد. در مقاله بعد سعي داريم با ارائه راهكارهاي مفيد و كارآمد ، شما را در رسيدن به سطح مطلوب خود همراهي كنيم.

راه هاي افزايش تراز

براي كسب تراز بالا ساعت مطالعه خود را بالا ببريد

طبيعي است كه براي به دست آوردن سطح ، به عنوان مثال 7000 ، بايد ساعات مطالعه در اين سطح داشته باشيد. با ساعات كم مطالعه ، نمي توانيد معجزه كنيد و سطح خود را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد! به عنوان مثال ، با 20 تا 30 ساعت مطالعه هفتگي در فاصله بين امتحانات ، به سطوح عالي نخواهيد رسيد. براي رسيدن به سطح عالي ، به يك برنامه تحصيلي حرفه اي و برتر نياز داريد. اطمينان داشته باشيد كه هرچه ساعت مطالعه بيشتر و مفيد شما در يك درس باشد ، به طور طبيعي نتايج شما در آن درس بهتر خواهد بود.

سبك و عادات مطالعاتي خود را تغيير دهيد

شما بايد يك شيوه مطالعه خوب داشته باشيد ، براي مثال براي يك دوره مانند زيست شناسي ، كه در آزمون آزمايشي داراي ضريب 4 است و از طرف ديگر بيشترين سؤال را دارد ، بايد يك برنامه ويژه تهيه كنيد و اين دوره را مطالعه كنيد روزانه. از طرف ديگر ، شما بايد عادات مطالعه خوبي داشته باشيد ، براي مثال ، شما نمي توانيد دو رشته محاسباتي و مفهومي را پشت سر هم مطالعه كنيد ، براي مثال مطالعه رياضيات بعد از فيزيك كار درستي نيست! درعوض ، پس از يك درس مانند فيزيك كه جنبه محاسباتي و در عين حال مفهومي دارد ، بايد درسي مانند دين و زندگي يا ادبيات را مطالعه كنيد. توجه داشته باشيد كه براي برخي از درسها علاوه بر برنامه آزمون ، شما بايد برنامه تحصيلي خود را نيز بطور جداگانه داشته باشيد. توصيه مي شود براي دوره هايي مانند زيست شناسي در رشته آزمايشي يا رياضيات در زمينه رياضيات و فيزيك برنامه تحصيلي جداگانه داشته باشيد و روزانه اين درس ها را مطالعه كنيد.

با استفاده از روش‌هاي صحيح تست‌زني تراز خود را افزايش دهيد

تست زني يكي از مهمترين كارها براي موفقيت در آزمون‌هاي آزمايشي است. برخي از كنكوري ها مي گويند كه ما هنوز در مبحثي به تسلط كافي روي مطالب آموزشي نرسيده‌ايم، بنابراين تست زني را شروع نمي كنيم. اين اشتباه است ، آزمايش بايد با حل سوالات تشريحي همراه باشد. هرچه تمرينات و آزمونهاي آزمايشي بيشتري براي درس هاي مختلف انجام دهيد ، با تيپ تست‌هاي بيشتري نيز آشنا خواهيد شد و بهتر از پس سوالاتي كه در آزمون طرح مي شود بر مياييد. در برخي از درس ها ، مانند درس هاي محاسباتي ، درصد بالايي از داوطلبان موفق به شركت در آزمون هاي بي شماري مي شوند. در چنين درسهايي ، خواندن جزوه به تنهايي هيچ فايده اي براي آنها نخواهد داشت. برعكس ، در موضوعي مانند زيست شناسي ، شما بايد بيش از تست زني بر مطالب كتاب درسي تسلط داشته باشيد و سپس سعي كنيد و بعد تست زني درحجم زياد اقدام كنيد.

براي افزايش تراز يك برنامه‌ريزي منسجم و دقيق داشته باشيد

اگر با يك برنامه مطالعاتي چندين بار پشت سر هم پيشرفت نكرده ايد و سطح خود را افزايش نداده ايد ، توصيه مي شود هر چه سريعتر برنامه خود را تغيير دهيد و به ياد داشته باشيد كه كنكور جايي براي آزمايش و خطا نيست و درس هاي خود را با يك برنامه ريزي حرفه اي و علمي خواندن بايد مطالعه كنيد. بايد در برنامه ريزي درس صحيح انعطاف پذيري وجود داشته باشد ، يعني بايد روزهايي تعيين شود تا در صورت عقب افتادن به برنامه برسيد. تعداد تست ها بايد مشخص شود. آزمون آموزشي بايد از آزمون متمايز شود ، برنامه بررسي دوره هاي مختلف بايد در آن گنجانده شود ، و بنابراين حتماً با برنامه هاي صحيح در مسير كنكور قدم بگذاريد. كه اين كار رو موسسه حرف آخر براي شما انجام داده و ميتونيد طبقمنابع و برنامه كه بتون داده ميشه پيش بريد و سرنوشت زندگيتان رو عوض بكنيد.

انتخاب منابع كمك آموزشي مناسب براي افزايش تراز

هر داوطلب بايد متناسب با نياز آموزشي خود ، از صدها منبع آموزشي موجود در بازار منبع مناسبي را انتخاب كند. البته از اهميت كتاب درسي به هيچ وجه نبايد غافل شد زيرا كتاب درسي منبع اصلي هر داوطلب است و منابع كمك آموزشي نيز در كنار كتاب درسي معنا پيدا مي كند. مراقبت و وسواس در هزينه كردن براي انتخاب منبع كمك آموزشي ضروري است ، زيرا اگر منبع كمك آموزشي مفيد و كارآمد باشد ، به پيشرفت اهداف شما در راه آماده سازي براي آزمون ورودي كمك خواهد كرد. در مقابل ، اگر منبع مشكلي را بدون مشورت انتخاب كنيد ، شما را از مسير اصلي منحرف مي كند. از طرف ديگر توجه داشته باشيد كه بهتر است براي هر درس يك يا دو منبع مطالعه را انتخاب كنيد ، زيرا انتخاب چندين منبع مطالعه فقط داوطلب را گيج مي كند و فايده اي براي داوطلب نخواهد داشت.

كنكور دوره اي هست كه زمان آزمون خطا وجود نداره و بايد از اول منبع درستي انتخاب بكنيد كه بدون شك حرف آخر، حرف اول رو ميزنه كه اكث رتبه برتر هاي كنكور با اين پكيج ها تونستن به رتبه هاي عالي دست پيدا بكنند.

تحليل و ارزيابي آزمون واجب تر از نان شب!

مهم نيست كه چقدر شما در آزمون ناكام باشيد ، تجزيه و تحليل تست يكي از مهمترين مراحل پس از آزمون است. بعد از ناكامي در آزمون ، اگر سوالات درست و غلط خود را بررسي و تحليل نكنيد ، در آزمون بعدي خود همان اشتباهات را تكرار مي كنيد و فقط روحيه خود را بيشتر از دست خواهيد داد. توصيه ما به داوطلبان اين است كه حتماً يك نوت بوك را براي تحليل سوالات آزمون خود كنار بگذاريد و براي تجزيه و تحليل آزمون از زمان ويژه استفاده كنيد. مهم است كه تجزيه و تحليل آزمون در همان روز آزمون انجام شود و به روز ديگري موكول نشود.

دفتر برنامه ريزي خود را به طور كامل و دقيق پر كنيد

با بررسي آزمون و تحليل كارنامه آزمون ، نقاط قوت و ضعف خود را متوجه خواهيد شد. به منظور جمع آوري اطلاعات بيشتر در اين زمينه ، توصيه مي كنيم دفتر برنامه ريزي خود را بطور كامل و دقيق پر كنيد. طبيعي است كه داوطلبي كه ظاهراً براي مدت 2 ساعت عربي خوانده است ، نمي تواند از خود انتظار درصد بالاي 50 داشته باشد. با مرور كتاب برنامه ريزي و تجزيه و تحليل گزارش آزمون خود ، مي توانيد با حفظ دروسي كه نقطه قوت شماست در كنارش سعي در تقويت دروسي بكنيد كه به نقاط ضعفتان تبديل شده است.

با صرف كمي وقت بيشتر بر روي درسهايي كه نقطه قوت شماست ، مي توانيد 100? تسلط خود را در اين دروس كسب كنيد و به نوعي اين دروس را به سكوي پرتاب خود تبديل كنيد. براي درس هايي كه در آنها گاهي اوقات درصد خوبي كسب مي كنيد و بعضي اوقات درصد پاييني را كسب مي كنيد ، با افزايش ساعت مطالعه و افزايش تست ، مي توانيد آن درس را نيز به نقطه قوت خود تبديل كنيد. كنكوري ها در برخي از دروس ضعيف هستند، به طوري كه در آزمون آزمايشي ، اين دروس را سفيد مي گذارند و درصد بسيار كمي دريافت مي كنند. براي اينكه اين موضوعات از اين وضعيت خارج شود ، توصيه مي‌كنيم اين دروس را در برنامه مطالعاتي روزانه خود قرار دهند و توجه ويژه اي بر روي آن‌ها داشته باشند.

 كه مي تونيد با حرف آخر كه از جديدترين متد آموزشي دروس كنكور رونمايي كرد هم بهره مند بشيد.

 

khedmatazma in media

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155